سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجربهای وحشتناک، 30 ساعت حبس در تابوت

یک پارک موضوعی در آمریکا بازدیدکنندگان را به چالشی ترسناک دعوت می‌کند.
حبس در تابوت

پارک موضوعی «شش پرچم» (Six Flags) واقع در شهر سنت لوییس در ایالت میزوری شش داوطلبان را به چالشی ترسناک دعوت می‌کند. شرکت‌کنندگان در این چالش باید تا ساعت 7 عصر روز بعد یعنی به‌مدت 30 ساعت، خود را در تابوت حبس کنند. با مجله دلتا همراه باشید تا با 30 ساعت حبس در تابوت آشنا شوید.

30 ساعت حبس در تابوت

تابوت‌های مورد استفاده در این چالش دارای ابعاد 61 در 213 سانتی‌متر هستند. شرکت‌کنندگان باید دارای حداقل 18 سال سن باشند و هیچ مشکل پزشکی نداشته باشند که در مدت 30 ساعت دراز کشیدن دچار مشکل نشوند. همچنین از شرکت‌کنندگان خواسته می‌شود که وسایل خواب خودشان، مثل بالش، پتو و کیسه‌‌ خواب را به‌همراه داشته باشند.

در عوض پارک Six Flags تمامی مواد خوراکی و نوشیدنی را که در همان تابوت باید مصرف شوند، تامین می‌کند. علاوه بر این یک درگاه شارژ گوشی نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد که بدون سرگرمی نمانند.

سر هر ساعت به شرکت‌کنندگان یک فرصت شش دقیقه‌ای برای دستشویی رفتن داده می‌شود. اگر کسی خارج از زمان استراحت از تابوتش خارج شود، او بلافاصله از چالش حذف می‌شود که این کار توسط نماینده‌ پارک انجام می‌شود که تمام مدت آنجا خواهد بود تا مطمئن شود کسی تقلب نکند.

طی ساعات کاری پارک، شرکت‌کنندگان می‌توانند یک مهمان به‌عنوان همراه داشته باشند؛ اما ساعات تاریکی شب را باید تنها سپری کنند.

چالش تابوت

اگر اکنون غرق در تفکر هستید که چه مقدار پول می‌تواند شما را وادار به شرکت در این چالش کند، ممکن است ناامید شوید. جایزه‌ نفر برنده‌ این چالش 300 دلار است. همچنین برنده می‌تواند تابوتش را نگه دارد که البته این شاید در آینده باعث کاهش هزینه‌های او شود.

حبس در تابوت

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب با فرهنگ‌های عجیب و باورنکردنی آفریقایی آشنا شوید را بخوانید.